خبرهای داغ:
همزمان با هفته دولت صورت گرفت :

غبار روبی مزار شهدا تا دیدار با خانواده شهدا 

فرماندار تاکستان گفت:همه ما به عنوان خدمتگزاران مردم، باید سیره عملی و رفتار شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خود قرار دهیم و به‌گونه‌ ای رفتار کنیم که مردم به آینده امیدوار شوند.
کد خبر: ۹۶۲۲۸۵۲
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان قزوین ، مزار شهدای شهرستان تاکستان همزمان با آغاز هفته دولت با حضور فرماندار شهرستان و فرمانده سپاه و فرمانده نیروی انتظامی و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان تاکستان و دیگر مدیران دستگاه‌های اجرایی مدیران دستگاه‌های اجرایی غبارروبی و گلباران شد،

 

مسئولین در این مراسم با نثار گل، قرائت فاتحه و ذکر صلوات بر محمد و آل محمد(ص) به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و با آرمان‌های والای امام خمینی(ره) و شهدای والامقام انقلاب، شهدای کارمند، شهدای خدمت ، دفاع مقدس و مدافعان حرم تجدید میثاق دوباره کردند و یاد و خاطره دلاورمردی‌ها، رشادت‌ها و جانفشانی‌های این شهدای گرانقدر را گرامی داشتند.

 

سید جمال الدین حسینی فرماندار شهرستان تاکستان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای خدمت و تبریک هفته دولت، گفت: همه ما به عنوان خدمتگزاران مردم، باید سیره عملی و رفتار شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خود قرار دهیم و به‌گونه‌ ای رفتار کنیم که مردم به آینده امیدوار شوند.

 

وی ابراز داشت: خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی نعمت بزرگی برای مسوولان است و باید از این فرصت برای حل مشکلات و بهبود شرایط اجتماعی، اقتصادی و سایر حوزه‌ها بهره‌ مند شد.

 

حسینی یادآور شد: اگر به دوران خدمت به عنوان فرصتی برای تقرب به خداوند و کیفیت در زندگی توجه شود، برکات خداوند بر ما و عمل ما نازل خواهد شد.

 

وی بر لزوم شناخت راه از بیراهه و دشمن شناسی تاکید کرد و ادامه داد: در این صورت است که در ارائه خدمات به مردم موفق خواهیم بود

 

 

در ادامه فرماندار تاکستان به همراه فرمانده سپاه ناحیه امام علی علیه السلام و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تاکستان ومسئولین ادارات با حضور در دفتر امام جمعه با آیت اله اسلامی  امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

 

در این دیدار سرهنگ اصلی بیگی فرمانده سپاه ناحیه امام علی علیه السلام ضمن تسلیت ایام اربعین و گرامیداشت هفته دولت، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و سیدالشهدای خدمت، سید ابراهیم رئیسی را گرامی داشت.

 

وی در ادامه از مسئولین خواست با تاسی و الگو گیری از شهیدان رجایی و باهنر در جهت خدمت به مردم تلاش  نمایند.

 

در ادامه این دیدار آیت اله اسلامی امام جمعه شهرستان تاکستان ضمن تشکراز حضور فرماندار محترم و همه مسئولین در دفتر امام جمعه برای آنان آرزوی سلامتی و توفیق خدمت به مردم را نمود و بیان نمود :مسئولین در جامعه اسلامی باید در کنار مردم باشند   و فاصله بین دولت و مردم  در این دولت در حال کم شدن است و شاهد  راه گشایی هستیم .

 

وی با اشاره به برگزاری انتخابات سالم و در کمال امنیت خاطر نشان کرد: این امنیت و آرامش در انتخابات اخیر ریاست جمهوری نتیجه زحمات شما مسئولین بود. 

 

آیت الله اسلامی از فرماندار و مسئولین خواست تا در اتمام پروژه احداث مصلی نماز جمعه و پروژه‌ های زیر مجموعه آن مساعدت نمایند 

 

وی در پایان عنوان کرد: یقین داشته باشید به این نظام  و این  که نظام کنونی پرچم دار اسلام است و قدرت دین و نظام هر چه جلو تر میرویم بیشتر میشود  یقین داشته باشید این نظام به جایگاه بالا خواهد رسید و انشالله پرچم بدست اقا امام زمان (عج) خواهد رسید

دیدار و گفتگو با خانواده شهید کارمند ابراهیم رحمانی و تجلیل از همسر شهید از دیگر برنامه امروز بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار